Livrarea și plata

Cine va livra produsele comandate?

Produsele comandate se vor livra în toată țara prin firmele de curierat rapid naționale.


Procesarea comenzilor

Comenzile plasate până în ora 10:30 AM vor fi procesate și pregătite pentru livrare în aceeași zi. Comenzile plasate după ora 10:30 AM vor fi procesate și pregătite pentru livrare a doua zi. De asemenea, comenzile preluate vineri vor fi facturate și expediate luni (excepție fac comenzile clienților care nu mai au produse pentru terminarea tratamentului).


Livrarea produselor din gama Imunoinstant

Livrarea produselor din gama Imunoinstant, în România se va face prin serviciile de curierat rapid în termen de 24-48 de ore de la data preluării coletului (din cadrul Departamentului Livrări-Romvac Company S.A) către expeditor atât în destinațiile din zonele urbane (inclusiv Mun.București) și pe o rază de 40 km de zona urbană a orașelor de reședință. Pentru destinațiile aflate pe o rază mai mare de 40 km față de reședința urbană a județului, termenul de livrare este de 24-72 de ore (în funcție de numărul de kilometrii, durata de livrare, volumul de colete pe zona respectivă). Există probabilitatea ca în anumite perioade ale anului (Black Friday, Crăciun, Paști) termenul de livrare să fie întîrziat datorită volumului mare de comenzi.


Cât costă expedițiile?

Costul standard de expediere al coletelor oriunde în țară (inclusiv București și localitățile aferente jud. Ilfov) este de 35 lei.

Pentru comenzile ce depășesc suma de 1500 lei transportul este GRATUIT.


Ce presupune transportul termo?

Toate produsele gama Imunoinstant vor fi transportate prin diviziile termo ale companiilor de curierat rapid. Dacă produsele comandate de Dvs. sunt așezate într-o cutie termo în care există pinguini de răcire, vă rugăm ridicați doar produsele comandate de dvs! Cutia termo și pinguinii de răcire se vor preda curierului, în vederea returnării lor la expeditor.


Comenzi în afara României

Livrarea internațională se realizează prin firmele de curierat rapid internaționale. Comenzile pentru expedițiile internaționale vor fi trimise pe adresa de email export.import@romvac.ro.


Voi fi notificat telefonic sau prin SMS în momentul livrării?

Da, indiferent de firma de curierat clientul va primi un SMS în care sunt menționate toate detaliile privind livrarea.


Ce se întâmplă dacă nu am fost acasă în ziua în care s-a încercat livrarea coletului?

Curierul comunică telefonic clientului intervalul de livrare al coletului. În cazul în care clientul nu este acasă, se va mai face o nouă livrare a doua zi.


Ce se întâmplă dacă data de livrare este depășită iar clientul nu a primit comanda sa?

Dacă intervalul de livrare al coletului a fost depășit, vă rugăm apelați CallCenter-ul la următoarele numere de telefon 0799.313.331/0799.313.332/0786.722.844 sau vă rugăm să ne transmiteți un e-mail cu numărul comenzii Dvs. la reprezentanta@imunoinstant.ro/ george.toader@romvac.ro.


Ce trebuie să știu când preiau coletul de la curier?

În primul rând se va verifica integritatea coletului. Clientul are dreptul de a verifica atât integritatea coletului cât și a produselor din interiorul coletului. Cutia termo și pinguinii de răcire se vor lăsa curierului pentru returnarea lor la expeditor. Clientul are datoria ca, după preluarea coletului să plătească rambursul curierului pentru coletul preluat. 


Am primit coletul avariat, desigilat, produsele deteriorate etc. Ce trebuie să fac?

Pentru soluționarea acestei probleme, clientul trebuie să trimită pe una dintre adresele de e-mail mai sus menționate următoarele: documentele care fac dovada achiziției produselor Imunoinstant, dar și câteva poze care să susțină reclamația clientului.


Când și cum plătesc factura?

Dacă clientul realizează comanda prin intermediul site-ului, există două posibilități de plată:

  1. Plata online, la finalizarea comenzii pe site, prin serviciul EuPlătesc.ro;
  2. Ramburs la curier.

Dacă clientul comandă produsele telefonic, există două posibilități de plată:

  1. Plata prin virament bancar (comanda clientului va fi expediată după ce se va confirma viramentul plății în contul colector al Romvac Company S.A);
  2. Ramburs la curier.