Livrarea și plata

Cine va livra produsele comandate?

Produsele comandate se vor livra în toată țara, prin firmele de curierat rapid naționale.


Procesarea comenzilor

Pentru București, comenzile plasate până în ora 09:00 AM, vor fi procesate, pregătite și livrate în aceeași zi, iar comenzile plasate după ora 09:00 AM, vor fi livrate a doua zi. Pentru celelalte localități din România, comenzile plasate până la ora 10:00 AM, vor fi livrate a doua zi, iar cele plasate după ora 10:00 AM vor fi livrate a treia zi de la comandă. De asemenea, comenzile preluate în zilele de vineri, vor fi facturate și expediate în zilele de luni.


Livrarea produselor din gama Imunoinstant

În România, livrarea produselor din gama Imunoinstant se va face prin serviciile de curierat rapid, în termen de 24 - 48 de ore, de la data preluării coletului (din cadrul Departamentului Livrări - Romvac Company S.A.) către destinatar, atât în destinațiile din zonele urbane (inclusiv Mun. București), cât și pe o rază de 40 km de zona urbană a orașelor de reședință. Pentru destinațiile aflate pe o rază mai mare de 40 km față de reședința urbană a județului, termenul de livrare este de 24 - 72 de ore (în funcție de numărul de kilometri, durata de livrare, volumul de colete pe zona respectivă). Există probabilitatea ca în anumite perioade ale anului (Black Friday, Crăciun, Paști), termenul de livrare să fie întârziat, din cauza volumului mare de comenzi, precum și a zilelor naționale libere.


Cât costă expedițiile?

Costul standard de expediere al coletelor, oriunde în țară (inclusiv București și localitățile aferente jud. Ilfov), este de 50 lei.

Pentru comenzile ce depășesc suma de 1500 lei, transportul este GRATUIT.


Ce presupune transportul termo?

Produsele din gama Imunoinstant care necesită condiții speciale de păstrare la rece (2 – 8 oC, vor fi transportate în cutii izoterme din spumă polipropilenică, însoțite de baterii de răcire (”pinguini”) care asigură temperatura optimă de păstrare a acestora. În momentul livrării, veți ridica doar produsele comandate de dvs., iar cutia izotermă și bateriile de răcire se vor preda curierului, în vederea returnării acestora, la expeditor.


Comenzi în afara României

Livrarea internațională se realizează prin firmele de curierat rapid internaționale. Comenzile pentru expedițiile internaționale vor fi trimise pe adresa de emailexport.import@romvac.ro.


Voi fi notificat telefonic sau prin SMS în momentul livrării?

Da, indiferent de firma de curierat, clientul va primi un SMS în care sunt menționate detaliile privind livrarea. De asemenea, curierul comunică telefonic clientului date privind livrarea, conform politicii de livrare a firmei de curierat.


Ce se întâmplă dacă nu am fost acasă, în ziua în care s-a încercat livrarea coletului?

În cazul în care clientul nu se află la adresa de livrare, se va face o nouă încercare de livrare a doua zi.


Ce se întâmplă dacă data de livrare este depășită iar clientul nu a primit comanda sa?

Dacă intervalul de livrare al coletului a fost depășit, vă rugăm să apelați Call Center-ul Imunoinstant la următoarele numere de telefon 0799.313.331 / 0799.313.332 sau să ne transmiteți un e-mail cu numărul comenzii dvs., la adresele de e-mail: office@imunoinstant.ro sau reprezentanta@imunoinstant.ro.


Ce trebuie să știu când preiau coletul de la curier?

În primul rând, se va verifica integritatea coletului. Clientul are dreptul de a verifica atât integritatea coletului, cât și a produselor din interiorul coletului. Cutia izotermă și bateriile de răcire se vor lăsa curierului pentru returnarea acestora la expeditor. Clientul are datoria de a plăti rambursul curierului pentru coletul preluat, după preluarea acestuia.


Am primit coletul avariat, desigilat, produsele deteriorate etc. Ce trebuie să fac?

Pentru soluționarea acestei probleme, clientul trebuie să trimită, pe una dintre adresele de e-mail mai sus menționate, următoarele: documentele care fac dovada achiziției produselor Imunoinstant, dar și câteva poze cu produsele / coletul avariat care să susțină reclamația clientului. Coletele desigilate sau deteriorate la transport nu se vor accepta.


Când și cum plătesc factura?

Dacă clientul realizează comanda prin intermediul site-ului, există două posibilități de plată:

  1. Plata online, la finalizarea comenzii pe site, prin serviciul EuPlătesc.ro;
  2. Ramburs la curier.

Dacă clientul comandă produsele telefonic, există două posibilități de plată:

  • Plata prin virament bancar (comanda clientului va fi expediată după ce se va confirma viramentul plății în contul colector al Romvac Company S.A);
  • Ramburs la curier.